Frankrijk - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Iris Depenbrock - WaarBenJij.nu Frankrijk - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Iris Depenbrock - WaarBenJij.nu

Frankrijk

Blijf op de hoogte en volg Iris

12 Augustus 2016 | Nederland, Almere-Buiten

Hallo allemaal! Nog 18 dagen en dan vertrekken wij naar Normandië. We blijven daar 3 nachtjes in hotel saint Hubert . Daarna reizen we door naar Diana haar tante en oom: Yvon en Patrice . Zij wonen in een dorp wat Theneuille heet. Nu nog hard aan het werk en stiekum onder werktijd eea aan voorbereidingen doen voor de vakantie. Zo ook dit reisverslag. Ik zal proberen regelmatig wat te schrijven. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

groetjes Iris en Patrick

  • 12 Augustus 2016 - 15:10

    Marianne:

    Hoi Iris,

    Ik heb het gelezen, leuk, nu aftellen, ha ha.

    gr.Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere-Buiten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2022

vakantie 2022

07 September 2016

dag 7 & 8

05 September 2016

dag 5 & 6

03 September 2016

dag 3 & 4

31 Augustus 2016

aankomst, dag 1
Iris

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 3118

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: