vakantie 2022 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Iris Depenbrock - WaarBenJij.nu vakantie 2022 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Iris Depenbrock - WaarBenJij.nu

vakantie 2022

Door: Iris, Arjen, Aaron, Alyssa

Blijf op de hoogte en volg Iris

16 Augustus 2022 | Nederland, Middelburg

We beginnen onze vakantie op vrijdagavond.

Arjen heeft Aaron en Alyssa bij hun mama opgehaald na een vakantie van 3 weken.

Nu is het de beurt om bij Papa en Iris vakantie te gaan vieren.

Iris was er rond half tien.

We hebben de vakantie gezellig ingeluid met een toastje en de film Asterix en Obelix, want tja, de kids moeten wel een beetje voorbereid zijn op wat komen gaat...

Zaterdag 13-8-2022

De eerste vakantie dag... Hoe begin je deze beter dan met een spelletje op de Ninento en een filmpje op de tablet!

Iris en Arjen zijn ondertussen boodschappen doen bij de Lidl en even langs de juwelier voor oorbelletjes voor Iris. Daarna zijn wij Raul op wezen halen bij het hotel waar tante Mirjam werkt. Raul blijft vandaag een middagje bij ons. Het is prachtig weer, dus bepakt en bezakt op naar het strand. Arjen had goed voor de lunch gezorgd en goed en koel weggezet, tenminste.. dat dacht hij.. nadat we een nieuwe grote koelbox hadden gehaald omdat de oude vorig jaar gesneuveld was, kwamen we er al snel achter dat de broodjes nog netjes in de koelkast thuis lagen..we besloten om maar een patatje bij de Botanist te halen. Daarna snel een duik in de zee. gelukkig waren er maar nauwelijks kwallen. we hebben 1 grote blauwe kwal gezien en nee, ik was het niet...

's-avonds hebben Raul en tante Mirjam een kopje soep en een broodje knakworst meegegeten. Raul was kapot!

Wij zijn 's-avonds nog even doorgegaan. er was culicaravaan in Middelburg. Allemaal eettentjes, muziek en activiteiten voor de kinderen. Alyssa heeft flink getimmerd, altijd handig een dame in huis die met een hamer en een spijker overweg kan! Aaron en ik zijn de molen opgeklommen en hebben daar foto's gemaakt. Later op de avond was de molen paars verlicht en zijn Iris, Arjen en Alyssa nog even boven wezen kijken en even met Connie gebeld. Wel hoog hoor!! Als afsluiter hebben we een mister happy ijsje gegeten . Het was een mooi lange warme dag!

Zondag 14-8-2022

Het vakantie ritme begint al wat in te treden., we waren laat wakker. (dit mede door de onweersklap welke ons uit onze slaap heeft gehouden, maar gelukkig daarna weer snel in slaap gevallen) we hebben rustig aan gedaan en zijn naar het strand geweest. Later kwam tante Mirjam en Raul nog even een frisse duik nemen. ook dit keer geen kwallen. wel wat visjes gevangen, welke we tussen de paalhoofden hebben gevangen.

's-avonds hadden we een wespen festival.. het stikte ervan. Onder het genot van een heerlijke salade met flink gezoem van de wespen om ons hoofd hebben we de avond afgesloten.

Maandag 15-8-2022

Iris had al een tijd niet meer voor Aaron geshopt en Aaron had nog een date in de MC Donalds tegoed..

Aaron groeit als kool en kon nog wel wat t-shirts en broeken, slippers en uiteindelijk schoenen gebruiken. Tja, shoppen kan Iris erg goed...dus Iris en Aaron op pad..we zijn goed geslaagd, rekening is weer leeg: Missie geslaagd al zeg ik het zelf.

Nog even snel spullen halen bij de groenteshop en de Albert Heijn voor het toetje Eaton Mess. een heerlijke calorie bommetje.

Toen snel door naar de Mc Donalds. Aaron wilde geen Happy Meal meer.. "Iris, hier ben ik echt te groot voor, ik neem iets normaals" helemaal goed Aaron. Het werd ene cola en een cheese burger met patat en frites saus. Iris had ene cheese burger en een sinas. Na even heerlijk ontspannen te hebben gezeten zijn we aan de terug reis begonnen. Aaron heeft Iris een tour de Middelburg gegeven. Bij thuis komst was Arjen al flink in het huis aan het boenen. HIj was ook met Alyssa naar de intratuin geweest. Kortom: ook druk geweest. Nu snel de hamburgers, patat, sla en meloen voorbereiden want opa en oma komen eten. Je merkt dat ze wat ouder worden. . het fietsen ging wat trager en ze waren dus wat later. De aftrap was een aperol spritz! heerlijk! de kinderen zijn verwend voor de vakantie en hun rapport.

Moe maar voldaan gingen ze naar bed... nou ja.. moe....Aaron kon de slaap niet heel snel vatten, maar het is uiteindelijk gelukt!

• 16 Augustus 2022 - 14:14

Peter:

Geniet er van qua locatie zitten jullie goed: ZEELAND daar gaan hele volksstammen heen om van het strand te genieten en even in zee te gaan.

• 16 Augustus 2022 - 14:58

Marianne Haverkamp:

Hoi Iris, Arjen, Aaron en Alyssa.
    Leuk zo' n reisverslag!
    Jullie hebben al veel gedaan en heerlijk weer.